III Jocs Olímpics del Duc

El darrer divendres 4 de febrer es van celebrar els III Jocs Olímpics del DUC. La jornada esportiva és la cloenda d’un projecte en què s’impliquen les matèries de Ciències Socials, Música, Educació Visual i Plàstica i Educació Física.

Durant les dues darreres setmanes, els departaments implicats han elaborat un projecte en què cada grup de treball escollia una ciutat mundial i preparava tot el material per presentar la seva candidatura com a seu olímpica: mascota, lema, un vídeo de presentació on es destacaven les qualitats que feien d’aquesta ciutat una bona candidata. Una aproximació a les infraestructures, cultura i tradicions de diferents punts del planeta.

Divendres es van presentar els vídeos de les candidatures finalistes una per classe. Després, l’alumnat de 1r de l’ESO es va traslladar a les pistes de Can Rosés. Allà van disputar diferents proves d’atletisme individuals i una cursa de relleus.

Durant els Jocs Olímpics, l’alumnat va gaudir molt de l’esportivitat, del bon temps i de la companyonia.