Estrenem any, estrenem introducció

Fa ja unes setmanes l’alumnat de 2n de Batxillerat va fer la seva presentació del Treball de Recerca. Felicitem a tots els que amb esforç van superar les adversitats i van aconseguir mantenir la qualitat en aquests treballs de diferents temàtiques però amb metodologia de recerca científica.

Un dels alumnes, Adrián Guerra Medina, va fer un treball sobre l’animació. Com ell mateix va presentar en el seu TDR va voler aconseguir “un bon curtmetratge introductori pel meu centre educatiu I’Institut Duc de Montblanc. Va crear una animació homogènia unificant dos estils totalment diferents d’animació, com són l’animació 2D i 3D. Un clip on es recull els trets identitaris del centre: façana exterior, edifici i logotip.

Un treball individual desenvolupat amb molta creativitat i esforç que passa a ser un clip introductori pel centre. Us convidem a veure’l i agraïm a Adrián la seva feina.