Ens guarnim!

Des d’Educació Visual i Plàstica hem elaborat una decoració amb polígons estrellats a 2n de l’ESO i flocs de neu a 1r de l’ESO. Un treball elaborat des de la matèria i exposat als passadissos d’aquests nivells.

Aquesta proposta se suma a les propostes del Duc Verd per embellir les aules amb decoracions sostenibles.

Us deixem un recull d’imatges per tal que vegeu la bona feina, l’enginy i la creativitat del nostre alumnat.

BONS DESITJOS

Amb gran il·lusió i entusiasme, el grup 2n ESO F dins del marc de la Tutoria, va  fer manualitats nadalenques com a ninots de neu, rens, estrelles i el tradicional arbre nadalenc, per així decorar l’aula en aquest temps de Nadal.

Aquesta és una petita mostra de treball, dedicació i cooperació, i amb ella l’alumnat i tota la comunitat escolar us vol desitjar un Nadal ple de pau i esperances, i un Any nou 2022 carregat d’alegries i felicitat.

UNA FORTA ABRAÇADA PER A TOTHOM!