Dia Internacional de Llengües Maternes

Translator

El passat dimarts 21 es va celebrar el Dia Internacional de les Llengües Maternes, i el nostre Institut el va incloure en el Projecte “Un nom, una història”. En aquest projecte, l’alumnat ha pogut investigar sobre el seu nom, quin significat té, en quines llengües s’utilitza i què els suggereix. A més a més, ha vist que hi ha noms que tenen equivalents en diferents idiomes, ha pogut conèixer diferents alfabets i també ha descobert significats ocults darrere dels nostres noms.
A més, una representació del nostre institut va poder participar en el programa especial de Ràdio Rubí, “Entrevistes Rubí al dia” dedicat a les Llengües Maternes. En aquest programa i conjuntament amb altres alumnes de centres educatius de Rubí, els nostres companys del DUC van dir que els havia agradat d’aprendre català, quines paraules els eren més fàcils i quines més difícils. També van poder escoltar algunes cançons en les llengües familiars dels alumnes.
Us deixem l’enllaç per si voleu escoltar el programa sencer, però si voleu escoltar els vostres companys del DUC ho podreu fer a partir del minut 56.07.