Desitjos nadalencs

En aquests temps tan difícils i coincidint amb les dates nadalenques, a la classe de Castellà l’alumnat del grup 1r D ESO, ha volgut expressar els seus bons desitjos als seus éssers estimats i a tothom en general, en petites postals per formar aquest mural nadalenc.

Les reflexions, pensaments i desitjos, escrits per l’alumnat, també han estat dirigits a les persones que han patit o estan patint les conseqüències provocades per la COVID 19,  perquè se sentin acompanyades i acollides, en un Nadal diferent, marcat per aquesta pandèmia.

Esperem que aquests bons desitjos de salut, prosperitat, amor i benestar, ens animim i ens ajudin a mantenir la il·lusió i les esperances.

Aprofitem per desitjar-vos Bon Nadal i un any nou 2021 ple d’alegries! Una forta abraçada!