Concurs Pi i 2a Final del Vallès

Dimarts 14, el Dia Internacional del Nombre Pi, al Duc vam celebrar la sisena edició del Concurs Pi, en què l’alumnat va demostrar haver après de memòria el màxim nombre possible de xifres decimals de Pi.

Enhorabona a tots els participants! Especialment, als guanyadors de cada categoria i als participants que van quedar en segon lloc.

Categoria de 1r, 2n i 3r d’ESO:
Guanyadora: Raissa Barrouh Barrouhou de 3r ESO A, amb  95 xifres decimals correctes.
Segona posició: Dayana Estefania Arteaga Espinal de 1r ESO B, amb  63 xifres decimals correctes.

Categoria de 4t d’ESO i batxillerat:
Guanyadora: Joana García Jiménez de 1r BATX C, amb 266 xifres decimals correctes
Segona posició: Martín Andrés Castañeda de 4t ESO E, amb 151 xifres decimals correctes.

Dimecres 15 de març es va celebrar la 2a Final del Concurs Pi del Vallès, en què l’alumnat guanyador de cada categoria es va enfrontar als guanyadors del concurs Pi de l’Institut Escola Catalunya de Sant Cugat i l’Institut Investigador Blanxart de Terrassa en una competició telemàtica a contrarellotge per recitar el màxim nombre possible de xifres decimals de Pi en 4 minuts.

Guanyador de la final categoria 1r, 2n i 3r ESO: Arnau Puiggené, alumne de 1r de l’ESO de l’Institut Catalunya.
Guanyador de la final categoria 4t ESO i batxillerat: Cristian Angulo de 4t d’ESO de l’institut Blanxart de Terrassa.