CONCURS DE PUNT DE LLIBRE i PORTADA DE L’AGENDA DEL DUC DE MONTBLANC

Convidem  l’alumnat del centre a participar de la nostra imatge, amb el  dissenyar d’elements que ens representin:

El punt de llibre de l’institut (Concurs per a 1r i 2n ESO)

La portada de l’agenda del centre  (Concurs per a 3r, 4t ESO i 1r, 2n Batxillerat)

1. Hi pot  participar tot l’ alumnat del centre.

Hi haurà dues categories.

– Alumnat de 1r i 2n de l’ESO– PUNT DE LLIBRE- (Categoria A)

– Alumnat de 3r i 4t de l’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat – AGENDA – (Categoria B)

2. Tècnica: S’accepta qualsevol tècnica, excepte l’ús de retoladors fluorescents, les imatges animades, i el resultat sempre ha de ser 2D.

3. S’ha de representar l’institut d’alguna manera

4. Només es pot presentar una obra per participant i ha de ser inèdita.

5. Format:

Els punts de llibre han de tenir un format de 21 x 6 cm (per davant i per darrera)

– L‘agenda 15 x 21 cm (portada i contraportada 30 x 21 cm).

– S’ha de presentar sobre un suport de cartolina. En el cas de treballs realitzars amb ordinador, aquests han d’anar acompanyats d’un suport informàtic on hi hagi la imatge amb una resolució de 300 ppp com a mínim.

6. Les obres han de presentar-se abans de 13 d’abril a les 12 h. a la consergeria del centre. Les obres s’han de presentar amb un pseudònim i categoria, acompanyades d’un sobre on figurin les dades de l’autor (Nom, cognoms, grup classe).

7. El jurat estarà constituït per dos membres de la direcció del centre, dos membres del professorat i 1 membre de departament de dibuix.

8. Es farà una exposició de les propostes a la sala d’actes.

9. El lliurament de premis tindrà lloc el dia 23 d’abril durant la celebració de Sant Jordi a la sala d’actes. Totes les obres no premiades podran recollir-se a partir del 15 de maig de 2017.

10. Els guanyadors de les diferents categories rebran un val per valor de 30 €.

11. Drets d’autor: totes les obres premiades seran propietat del centre que en podrà fer l’ús que consideri oportú com a reproducció en la web i en paper. En tot moment es podrà fer menció del nom del creador, sense haver de pagar drets d’autor. Poden fer-se petites modificacions depenent de les necessitats de funcionalitat del disseny,

12. El jurat es reserva el dret de considerar deserta una de les categories o totes dues si la qualitat de les propostes és insuficient.

La participació en el concurs suposa l’acceptació de les bases del concurs.