Colònies 3r d’ESO

A continuació us anirem detallant tota la informació que ens van fent arribar el grup de colònies de 3r d’ESO.

[16/06/2021]

Avui acabem tres dies de compartir experiències d’aventura al Pedraforca. L’alumnat de tercer ha gaudit amb l’aprenentatge d’activitats en un entorn natural meravellós. Tothom està molt cansat però amb ganes de repetir.

[15/06/2021]

Avui, l’alumnat de tercer d’ESO ha fet diverses activitats gaudint del paisatge del Pedraforca. Continuem amb l’esport d’aventura: bicicleta de muntanya, jocs guiats, piscina i trekking.
Aquesta nit hem fet una activitat guiada d’astronomia. En aquest paratge, el cel és tot un espectacle… Seguirem informant!

[14/06/2021]

L’alumnat de 3r ja ha arribat a l’espai d’activitats d’aventura de Vallcebre. En aquests moments, tots els grups gaudeixen del bon temps i la natura mentre practiquen diverses activitats: barranquisme, escalada, cursa d’orientació… Seguirem informant!!!