Carnestoltes al Duc

Divendres vam viure el Carnestoltes al Duc. El nostre pati es va omplir de música, balls i diversió. Es van distribuir 3 escenaris pels nivells de 1r i 2n d’ESO, un altre de 3r i 4t d’ESO a les pistes i un altre per Batxillerats.

Els grups de 1r i 2n han ballat i creat disfresses ben originals. Han preparat originals coreografies amb diferents estils musicals:

L’alumnat de 3r i 4t han gaudit de les actuacions dels seus companys molt divertides i treballades:

Els grups de Batxillerat han participat a l’espectacle de Carnestoltes amb uns espectacles molt originals, d’alt nivell i amb un nombre elevat de participants. Les disfresses han estat variades i la majoria d’espectacles explicaven una petita història, amb disfresses confeccionades pels mateixos alumnes i elements d’atrezzo que l’han completat. Tots han ballat al ritme de la música i han passat un dia divertit, ple de somriures i gresca!