1r Premi en VIII Concurs Preuniversitari UIC

Divendres passat, 23 d’abril es va fer el lliurament del XVIII Concurs Preuniversitari de la Universitat Internacional de Catalunya, i el nostre alumne Adrià Barreiro Franquet va guanyar en la categoria d’arquitectura amb el treball titulat Un pas endavant. Aquest era un estudi d’investigació sobre com aprofitar la petjada en caminar i generar energia. Per saber més sobre tota la investigació, funcionament i construcció del prototip es pot consultar el seu instagram @un.pastdr.

El concurs consisteix en la defensa oral del treball de recerca realitzat i presentat per alumnes de batxillerat de tota Catalunya durant el curs 2021-2022. En una primera fase celebrada el passat 16 de febrer, els candidats seleccionats van haver de fer la presentació del seu Treball de Recerca davant d’un tribunal format per professors de les diferents facultats de la UIC. En aquest concurs es valora la claredat expositiva, la motivació de l’alumne, la presentació i els recursos emprats en l’exposició.

El premi del concurs és una beca que cobreix el 100% del primer any en una carrera a la UIC, que l’Adrià Barreiro va delegar al segon finalista de la seva categoria. Felicitem l’Adrià per aquest reconeixement al seu esforç i innovació.