XXIè FÒRUM DE TREBALLS DE RECERCA DE VILADECANS

Ahir dimarts dia 28 de març va tenir lloc el XXIè Fòrum de Treballs de Recerca de Viladecans, trobada anual en què cada centre de secundària de la ciutat mostra, de part de l’alumnat, els millors treballs de recerca del curs. Enguany, ja en una nova etapa postpandèmia, s’han deixat enrere les restriccions i el Fòrum ha estrenat nova ubicació: el Casal de la Montserratina.

De part del nostre institut, hi van participar l’Ana Casado, que va presentar el seu TR El flamenc. Una comparació separada per gènere, i la Yaoyao Guo, que ho va fer amb Programació d’un simulador per a un àbac que resolgui operacions matemàtiques. Les nostres dues representants van compartir espai i temps amb altres alumnes del Miramar, el Sant Gabriel, el GOAR, el Josefina Castellví, el Torre Roja o el Josep Mestres i Busquets. Al final de la trobada, tothom va coincidir a ressaltar tant la gran qualitat com l’ampla varietat temàtica dels treballs presentats.

L’acte va ser organitzat pel Centre de Recursos dels Serveis Educatius del Baix Llobregat i l’Ajuntament de Viladecans, en col·laboració amb els centres educatius esmentats.