XXè FÒRUM DE TREBALLS DE RECERCA

Com cada any, s’ha celebrat, també el proppassat 7 d’abril, el Fòrum de Treballs de Recerca de Viladecans. I com cada any, també hi ha anat un parell d’alumnes del nostre centre com a representants per a mostrar-hi els seus TR, mereixedors de sengles qualificacions excel·lents. Aquestes alumnes han estat la Mireia Mayor i la Paula Pérez, ambdues del 2n de Batxillerat B.

La Mireia hi ha presentat el TR Pinzellades d’oblit, tutoritzat per la Begoña Moratilla, en què es fa un repàs de les dones més destacades de la Guerra Civil (1936-1939) i la postguerra; la Paula ha fet la presentació del seu Audio Fingerprint, tutoritzat per la Núria Sánchez, en què fins i tot ha mostrat de manera pràctica com funciona un programa de reconeixement de cançons o melodies tipus Shazam.

En aquest fòrum, que enguany ha celebrat la vintena edició, s’hi ha pogut veure mostres de TR de tots els instituts de Viladecans (Sales, Torre Roja, Josefina Castellví, Miramar, GOAR, Modolell i Sagrada Família).

Podeu accedir a la galeria de fotos clicant a la imatge: