XVIII Fira del Sales

El passat divendres 12 d’abril va tenir lloc al pati del centre la XVIII Fira del Sales. Aquesta fira està organitzada des del departament de matemàtiques de l’institut i participen la resta de departament.

Els alumnes de 4t d’ESO fan de monitors i en petits grups expliquen als alumnes de 1r d’ESO i de 6è de primària de les escoles Pau Casals i Dr Trueta l’activitat que han de fer. En total, hi havia un total de 43 paradetes, gairebé totes diferents amb activitats de matemàtiques, ciències, llengües, clàssiques, esport i tecnologia.

També va tenir lloc un concurs de fotografia matemàtica pels alumnes més petits. Aquestes van estar exposades al pati i tots els assistents les van poder mirar.

Va ser un matí divertit ple d’experiències.

Clicant la imatge accedireu a la galeria de fotografies: