Xerrada d’exalumnes de CAI

El dia 6 de març, els alumnes de CAI vam rebre una xerrada,a la hora de tutoria, per part d’Imma Duran, ex-alumna del centre que va cursar CAI al 2004-05 i des de llavors està treballant com a TCAI a l’hospital Duran i Reynals (ICO).

Ens va explicar la seva experiència com auxiliar d’infermeria a l’ICO i el perfil de pacient que es troba en aquest hospital.

Va ser una xerrada molt emotiva i ens vam adonar la importància del paper del TCAI i que és necessari tenir molta vocació.

Ens va transmetre la seva estimació a la professió que realitza amb molta naturalitat i emotivitat.

Va ser una xerrada molt enriquidora i orientativa referent a com es treballa en aquest centre.

PAULA MARTINEZ I JENNY MARTINEZ

CAI 2