Xerrada d’antics alumnes a CAI

El passat 27 de febrer, els alumnes de CAI vam rebre una petita xerrada de 30 minuts, sobre l’experiència laboral al servei d’urgències de Bellvitge, per part de dos ex-alumnes del centre: José Moreno i Alejandro Izquierdo.

Van explicar les seves vivències en els diversos BOX d’urgències i les seves tasques. Van portar diferents materials del box de trauma i ens van fer varies demostracions:com posar una fèrula i com posar un cabestrell.

En finalitzar, van resoldre els nostres dubtes. Va ser una xerrada molt entretinguda i interessant, degut al gran dinamisme que van tenir José i Alejandro.

PAULA MARINEZ, CAI2