Voleibol d’alumnes i voleibol de pares i mares a l’institut

L’equip de Voleibol de l’institut, que competeix als jocs escolars comarcals, amb el nom de “MÀGIC VOLEI, INSTITUT DE SALES” ha tingut un creixement molt important durant aquest curs; hem aconseguit créixer fins a formar un total de tres equips. També pots consultar el bloc de l’equip per a informar-te:
A més a més, els pares i mares de l’institut, a l’igual que els seus fills i filles, també fan voleibol.  Les mares i pares han tingut la iniciativa de posar en marxa aquesta activitat, i l’institut ha col·laborat amb aquesta fantàstica iniciativa.