Visita dels alumnes de PFI a l’hospital de Sant Pau

El dia 22 de novembre l’alumnat del PFI d’Auxiliars en centres sanitaris, vam gaudir d’una sortida al recinte Modernista de l’antic Hospital de Sant Pau. Allà hem fet una visita guiada: “L’arquitectura que cura” i ens han explicat com es va dissenyar l’hospital per afavorir el benestar del pacient i com s’ha anat transformant amb el temps. També hem pogut veure sales de quiròfan, unitats d’hospitalització i estris mèdics de l’època.

A més hem aprofitat per passejar a prop de la Sagrada Família!!

Ha sigut molt interessant i ens ha agradat molt!! La sortida se’ns ha fet curta!!

Clicant a la imatge accedireu a més fotografies de la sortida: