VISITA A LA COCA-COLA 2n d’ESO

El passat dilluns, 29 d’octubre, els alumnes de 2n d’ESO van visitar la fàbrica de la Coca-Cola a Martorelles. El propòsit de la sortida era presentar-los les bases del concurs en castellà de relat breu Jóvenes Talentos. Aquest concurs arriba aquest curs a la seva 53a edició. Hi participaran uns dos o tres alumnes per classe, els quals aniran a la UPC el dissabte 13 d’abril per escriure la redacció, el tema de la qual els serà revelat aquell mateix matí. L’any passat la Marta Boullón, del nostre institut, quedà entre els primers classificats de Catalunya.

Després d’explicar-los el funcionament de l’embotelladora i de mostrar-los com funcionava COBEGA, els regalaren uns lots de producte als alumnes que estigueren atents a l’explicació de les guies i dels audiovisuals.
A continuació els oferiren un producte de la Coca-Cola i els ensenyaren la fàbrica per dins.

Podeu obtenir més informació al web del concurs.