Teatre al curs 2015-2016

El curs passat els membres del grup de teatre de l’Institut van presentar-nos Taxi!, una obra que mostrava possibles situacions esbojarrades que pot viure un taxista en un dia normal de feina. Al llarg del curs els alumnes van preparar els personatges i van haver de treballar els textos convertint-se fins i tot en joves dramaturgs. Cada un dels actors va escriure un monòleg fent parlar el seu personatge davant el públic, a qui van fer passar una bona estona.

El grup que es va aconseguir l’any passat va anar unint-se al llarg del curs i es va esforçar per tirar endavant un projecte que requeria de valentia i ganes i que va culminar en una divertida representació que reflectia la feina feta.

Joana Castellano
Professora de teatre

Moltes felicitats als alumnes participants!

Us deixem aquí algunes fotografies de l’acte i una petita mostra del que va ser l’obra:

dscn1876-collage