Tallers de Nadal a ESO i BAT

El darrer dia del trimestre, com ja és tradició, hem celebrat tota la feina feta per part dels alumnes i dels professors. S’han fet diferents tallers, organitzats per cicles, i han pogut gaudir d’un dia distès i diferent. Hi ha hagut tallers per tots els gustos, esportius, de jocs, de visionat de pel·lícules, de rebosteria i fins i tot, un taller de motos.

Al pati, l’AMPA ha volgut repartir a l’hora del pati per esmorzar un tros de pa de pessic casolà als alumnes. Era molt bo. Moltes gràcies mares!!!

Per acabat la jornada els alumnes han fet un tancament del trimestre amb els seus companys de classe i els seus tutors.

Podeu veure’n algunes fotografies clicant a la imatge.

Esperem que aquest hagi sigut l’inici d’unes bones festes. Ens veiem al 2023!