Tallers de Nadal

El divendres 20 de desembre van finalitzar el trimestre amb els ja tradicionals tallers de Nadal per l’ESO i el BAT. Alguns d’ells ja els havíem fet algun altre any, però d’altres han estat completament nous.

Hi va haver tallers de cuina (com Cupcakes, crepes o gofres), tallers manuals com el de creació de braçalets que van fer algunes mares de l’AMPA, de mandales, de trenetes, de cal·ligrafia (amb llapis i plomes!)… i d’altres més esportius (com el ioga, la salsa o el tenis taula). Pels amants del motor es va realitzar un taller de mecànica de motos bastant impactant. Malauradament la pluja no ens va permetre realitzar els partits de futbols o voleibol, que s’havien de dur a terme al pati. Així que els alumnes van veure una pel·lícula.

En acabar els tallers les mares de l’AMPA van convidar tothom a xocalata calenta i un croissant. També vam fer el tradicional AMPANOEL i ens van donar a tots un petit regal. Moltíssimes gràcies a totes les mares que fan possible aquestes activitats que tan ens agraden!

Finalment, tots els alumnes van acomiadar-se dels seus companys i els seus tutors a l’aula fent cada grup l’activitat decidida. Alguns van fer pica-pica i d’altres l’amic invisible.

Quan els alumnes van marxar, els professors vam fer la nostra reflexió sobre com havia anat el trimestre i el vam finalitzar amb un dinar.

En definitiva, van acabar el trimestre i vam donar la benvinguda a les vacances de Nadal, que tant ens agraden.