Taller sobre les adiccions al jocs online a 2n ESO

Ets conscients de les hores que passes davant de una pantalla jugant a jocs online? Saps com s’aprofiten dels teus diners, o dels de la teva família, les companyies que promouen aquests jocs? Te n’adones de com pot afectar a la teva salut la gran quantitat d’hores que passes davant la pantalla?

Totes aquestes preguntes i alguna més les van proposar als alumnes de 2n d’ESO a una xerrada titulada “Fora de joc (ús i abús del jocs online)” que van venir a fer des de l’ EdPAC (Educació per a l’Acció Crítica) amb la intenció de que els/les alumnes prenguin consciència del temps, els diners i la salut que poden perdre si dediquen massa hores als jocs en línia.