Taller Poetry Slam a 4t ESO

Al següent vídeo podem veure la Crisal Rodriguez, coordinadora del projecte Slam(In)s, recitant un dels seus poemes a la primera sessió del Taller Poetry Slam impartit als alumnes de 4t d’ESO del nostre centre i subvencionat per l’Ajuntament de Viladecans. Durant les 5 sessions que duri el taller, la Crisal i la Isa ensenyaran els alumnes a jugar amb els sentiments per acabar creant composicions poètiques orals, personals i properes que durin 3 minuts.

Els conceptes d’slam poetry o slam es refereixen a l’escenificació de poesia realitzada pel mateix autor d’un text davant del públic. La unió del text amb la seva presentació artística caracteritzen aquest nou gènere literari. Actualment, es fan competicions d’slam a nivell nacional, europeu i mundial.