Taller de malbaratament alimentari

Aquest dimecres 22 de maig a la tarda, els alumnes de Biologia de 4t d’ESO, van assistir a la cloenda del Projecte sobre del  Malbaratament alimentari a Can Xic.

Aquest projecte forma part del Programa del Pacte pel Clima de Viladecans, i aquests alumnes formen part de la Taula Jove de Viladecans, passant a l’acció en activitats per lluitar contra el canvi climàtic.

Aquest curs, la temàtica ha estat el Malbaratament alimentari i hem comptat amb l’Empresa Espigoladors. Els alumnes van realitzar una formació sobre el tema al principi del curs, un taller de cuina per aprendre a aprofitar les restes d’aliments i per últim van participar a l’espigolada de les taronges amargues del Barri de Sales, que actualment ja s’han convertit en riques melmelades.