Sortida de 2n Batxillerat a la Universitat Autònoma de Barcelona

Aquesta setmana, l’alumnat de 2n de Batxillerat ha visitat el campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Bellaterra, amb motiu de les jornades de portes obertes que aquesta institució celebra cada any. En aquesta ocasió, el nostre alumnat ha pogut gaudir de xerrades informatives sobre els graus que ofereix la UAB i d’un tast del que és la vida universitària en un campus com aquest. L’experiència, el viatge i el recorregut per les diverses facultats (amb els seus desnivells) han valgut molt la pena. Al capdavall, és molt possible que algú, potser qui menys s’ho pensava, acabi estudiant un grau a la UAB!