Sortida al teatre a 3r i 4t d’ESO

Divendres vam fer la primera visita d’aquest curs al teatre Atrium de Viladecans. L’alumnat i el professorat de 3r i 4t d’ESO vam gaudir de l’obra Para acabar con Eddy Bellegueule, de la companyia La Joven, de Madrid. Una obra autobiogràfica a on l’autor i el protagonista són la mateixa persona. Édouard Louis ens explica la història d’Eddy, del seu patiment i del seu alliberament quan per fi aconsegueix fugir de l’entorn opressor d’un petit poble francès.

Com sempre, una bona manera que el nostre alumnat participi de la vida cultural de la nostra ciutat!

Clicant la fotografia podreu veure’n algunes imatges del dia: