Sortida al Cosmocaixa dels alumnes de Biologia de 2n BAT

Aquest dimecres 20 de març els alumnes de 2n Batxillerat de la matèria de Biologia han assistit a un taller experimental al Cosmocaixa. El taller es deia “Investiga una vacuna contra la malària” i en ell els nostres alumnes han desenvolupat un protocol experimental que s’utilitza per validar possibles candidats a constituir una vacuna; es tracta del protocol ELISA, que implica la utilització de material de laboratori molt específic i d’alta precisió. El taller ha durat dos hores, de 9,30 a 11,30 i ha estat molt interessant ja que l’alumnat ha reproduït el que actualment els investigadors duen a terme per analitzar les proteïnes candidates a constituir una vacuna. Confiem en que experiències com aquesta acabin de despertar les vocacions científiques que ja formen part de molts dels alumnes.