Sortida al CaixaForum dels alumnes de 2n d’ESO

Què és aquesta foto?, us preguntareu. Bé, doncs és una fotografia feta el passat 26 de febrer quan tots els alumnes de 2n d’ESO vam anar a veure una obra de teatre titulada La guerra de Troia. Vam anar amb autobús fins a Plaça Espanya i des d’allà, caminant fins al CaixaForum, que era on es realitzava l’espectacle. L’obra explica la guerra que enfronta troians i grecs i va ser representada  per  titelles. Força original. Va ser molt emocionant i divertit, i tots estem desitjant tornar a fer activitats com aquestes. Moltes gràcies!

Júlia León Broch, 2n ESO B