SORTIDA A LA PLATJA DE CASTELLDEFELS

Els alumnes de CAI 1 i CAI 2 van fer una sortida a la platja de Castelldefels en finalitzar la 1a avaluació del curs 2018-2019. Aquesta sortida es va realitzar el dia 20/12/18 amb un dia assolellat que va fer que fos molt més especial.

Acompanyats per les professores Sònia Ferreres, Empar Blàzquez, Loreto Santonja i Marina Subirats, els alumnes van gaudir a la sorra d’una sessió de concentració mental i relaxació dirigida per la Sònia (la veritat és que ho va fer molt bé), aconseguint que tots gaudíssim per uns minuts del soroll relaxant de les onades.

Seguidament es van fer activitats de diversos tipus en grups, com jugar a Voleibol, cantar, i alguna tècnica de defensa personal.

En general, l’experiència viscuda aquell dia va unir més als alumnes de CAI que van tornar a casa havent sabut a poc del matí i volent repetir el dia.

Gràcies a tots per aquest dia, esperem tornar a repetir-ho.

ROSA MORALES LAREDO
CAI 2