Sharing to learn a 1r BAT

El passat 27 d’octubre va tenir lloc l’acte d’inauguració del projecte Sharing to Learn i que vam tenir la sort de poder realitzar en el nostre centre. Mestres de diferents centres de primària de Sant Climent, Gavà i Viladecans es van reunir amb profes i Language Assistants dels centres de secundària per donar el tret de sortida al projecte que, aquest any, serà en format presencial, després de les restriccions per la Covid. El projecte té l’objectiu de millorar les habilitats orals en anglès dels alumnes de primària i alguns alumnes de secundària, juntament amb professors i mestres, els faran costat durant el curs per tal d’aconseguir-ho. Els nostres alumnes tenen moltes ganes de participar i d’ajudar. De ben segur que serà una experiència única per a tots, de la que aprendrem i gaudirem moltíssim. Gràcies a tots els centres per participar i ànims en aquesta meravellosa aventura lingüística!