SGD en marxa

Avui s’han repartit als alumnes de 1r d’ESO i de 1r de BAT les claus d’accés per a les famílies per al SGD (sistema de gestió docent). Des d’aquí les famílies poden consultar les faltes i les diferents incidències del seu fill actualitzades diàriament.

Podeu trobar l’accés al SGD a la part inferior dreta d’aquesta pàgina.

El sistema SGD constitueix una de les eines al servei de la relació entre la família i l’escola. És important que la consultin periòdicament i en parlin amb els seus fills. També és important conservar aquestes claus que li serviran per entrar al sistema durant tota l’etapa dels estudis dels seus fills.

Si alguna família d’altres cursos no recorda les seves claus d’accés poden dirigir-se al seu tutor que els hi farà arribar de nou.