Setmana de la ciència a l’institut

Ja tenim al vestíbul les exposicions que han preparat els alumnes per celebrar de la Setmana de la Ciència al nostre institut:

• Maquetes de cèl·lules procariotes i eucariotes, animals i vegetals . Realitzat pels alumnes de la matèria de Biologia de 4t d’ESO.
  • Exposició sobre el Canvi Climàtic i els plàstics, molt interessant.
  • Activitat El Bosc de la Vida, realitzada pels alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO i els alumnes de l’optativa de Dibuix de 4t d’ESO.

A més, els alumnes de la matèria de Física i Química de 4t d’ESO, han fet un joc  amb els Elements de la Taula Periòdica anomenat “Busca l’infiltrat”. En aquest s’havia de descubrir l’element químic que s’havia infiltrat a cadascuna de les paraules… I una de les nostres alumnes va tenir la sort que li toqués un dels premis robòtics! Moltes felicitats!

Una altra activitat que hem pogut gaudir dimecres 13 de novembre amb els alumnes de 1r de Batxillerat és el Taller realitzat a Can Xic “La Taula periòdica dels elements, misteris i secrets” a càrrec de Carlos Moreno. Amb experiments i anècdotes hem conegut històries d’alguns elements químics. Gràcies Carlos, per apropar-nos la Ciència d’una manera tan interessant i divertida.

Agraïm l’ajut a tot l’alumnat i professorat que han col·laborat en la realització de les diferents activitats.