Representacions teatrals en anglès a 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO A, B i C han preparat unes obres de teatre en anglès per representar diferents parts del llibre de lectura “The death of Karen Silkwood”. Després de llegir el llibre de manera cooperativa, els alumnes han hagut de representar, per grups, alguns dels capítols del llibre davant dels seus companys.

Tot portant la creativitat i la imaginació al seu punt màxim, els resultats d’aquestes representacions han estat molt engrescadors alhora que els alumnes treballaven la comunicació oral i la pronúncia, i la comprensió oral.