RECOLZAMENT AL POBLE UCRAÏNÉS

Avui a les 12:00, l’Institut de Sales, seguint l’exemple de l’Ajuntament de Viladecans, s’ha sumat als minuts de silenci convocats per la Federación Española de Municipios y Provincias en suport al poble ucraïnès.

A les 18:00 també l’alumnat de cicles formatius s’ha sumat a un altre minut de silenci.

A més, l’AMPA del centre s’ha posat en contacte amb l’Associació d’ucraïnesos a Catalunya “Txervona Kalyna” que està fent recollida solidària per enviar al seu país. Aquesta associació està ubicada a la Parròquia de Santa Mònica, a les Rambles de Barcelona. S’ha posat un punt de recollida al vestíbul de l’institut, on alumnat i personal del centre podem deixar productes de primera necessitat (com ara llet en pols, cafè soluble, galetes, infusions, sopes instantànies, utensilis per cuinar al terra com càmping gas, lots i piles, tendes de campanya, material d’higiene, material sanitari…) que es farà arribar a aquesta associació. La recollida es fa durant tota aquesta setmana (fins divendres 11 de març).

Us animem a tota la comunitat educativa a participar en aquesta recollida solidària!!