Projecte de malbaratament alimentari a 4t ESO

El dia 24 de Gener, els alumnes de l’optativa de Biologia i altres alumnes de 4t d’ESO , dins del Projecte de malbaratament alimentari han fet un espigolament dels tarongers del barri de Sales. Aquestes taronges, que són amargues, cauen cada any i ningú se les menja, es perden. Aquest any, aquests alumnes, molt conscienciats amb la problemàtica del malbaratament dels aliments, amb la col·laboració de l’Ajuntament i la ONG “Espigoladors”, les han recollit amb l’objectiu d’aprofitar-les i fer melmelada de taronja amarga. Entre tots podem fer petites accions per reduir el malbaratament.

Clicant la imatge accedireu a la galeria de fotografies: