PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT A L’ESO

A l’institut es realitza un “Programa de Reutilització de Llibres de Text” des de ja fa molts anys. El programa funciona amb èxit gràcies a la col·laboració de les famílies, al treball de l’AMPA, del professorat i direcció del centre i als alumnes que tenen molta cura dels seus llibres i els retornen a final de curs en les millors condicions possibles.

El programa permet:
–    Disminuir significativament el cost dels llibres, al voltant del 70% de reducció per a cadascun dels nivells.
–    Fomentar el reciclatge de materials i evitar el malbaratament innecessari.
–    Assegurar que tots els alumnes disposin del material de text bàsic.
–    Formar part d’un projecte de millora que de centre que repercuteix en tota la comunitat educativa.

Aquest curs s’inclourà en el programa, per als alumnes que així ho desitgin, la venda i/o préstec dels llibres de lectura obligatòria de Ll.Castellana i Ll.Catalana.

La Comissió de seguiment del programa està formada per membres del Consell Escolar i de l’AMPA i és la responsable de l’organització, desenvolupament i avaluació anual del procés.

Entenem que inicialment totes les famílies estan interessades, però en cas contrari des de l’AMPA es donarà la informació necessària per a la compra de llibres amb la mateixa distribuïdora i amb els descomptes pertinents.

Les quotes establertes per aquest curs que inclouen els llibres de text i de lectura, són les què a continuació es detallen i estan en funció del nombre de llibres de cada nivell i de les reposicions de llibres que es necessitin.

La quota es pot abonar des d’ara mateix fins el 20 d’agost. El primer dia de classe els alumnes tindran a la seva aula el lot de llibres corresponents.  Els alumnes que no hagin pagat no disposaran de llibres. Les famílies que tinguin alguna dificultat per realitzar el pagament hauran de parlar amb la direcció del centre durant el mes de juliol.

QUOTES
– 1r ESO   80 €  (preu del lot de llibres sense reutilització 230 €)
– 2n ESO   85 €  (preu del lot de llibres sense reutilització 316)
– 3r ESO    90 €  (preu del lot de llibres sense reutilització 325)
– 4t ESO  100 €  (preu del lot de llibres sense reutilització 345 €)

El pagament de la quota s’ha de fer a l’entitat bancària BANC SABADELL seguint   les següents instruccions:

1. Posar la vostra tarja de crèdit.
  2. Clicar l’opció “més operacions”.
  3. Clicar l’opció “pagaments a tercer”
  4. Posar el codi personal (PIN).
  5. Clicar el codi de l’entitat (AMPA) 002701.
  6.  Triar l’opció a pagar.

La Direcció i l’AMPA de l’Institut

Viladecans, 19 de maig  de 2015

Versió per imprimir