Presentacions dels treballs de recerca a 2n BAT

Ahir dimecres el nostre alumnat de 2n de Batxillerat van presentar els seus Treballs de Recerca després de molts mesos treballant-hi.

El treball de recerca representa un gran repte pels alumnes, ja que mai han fet un estudi semblant en tan de temps de marge. Això els posa en situació d’organitzar-se, cerca informació, elaborar una recerca pròpia seguint el mètode científic i integrar tot allò que han fet. La culminació de tota aquesta feina és la defensa oral del seu treball. En aquesta defensa els alumnes exposen la seva experiència davant d’un tribunal format per dos professors del centre. Són moments en què han de saber controlar els seus nervis i ser capaç d’explicar les seves idees.

Tan se val com els ha anat. De ben segur que cadascun dels alumnes ha tret aprenentatges per la vida.

Una gran feina! Felicitats!