LLIURAMENT DE PREMIS ALS MILLORS EXPEDIENTS D’ESO I BATXILLERAT

Degut a la situació que estem patint des de fa uns mesos aquest curs no hem pogut celebrar, tal i com fem cada any i ens hagués agradat fer també enguany, les festes de graduació de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat. De totes maneres, no volíem deixar de felicitar a l’alumnat que han aconseguit, amb esforç i dedicació, un millor expedient en aquestes etapes i fer-los el lliurament d’un obsequi per part del centre.

Les alumnes amb millor expedient d’aquesta promoció de 4t han estat (per ordre alfabètic):
Núria López
Paula Pérez
Wassima Rachdi
Rebeca Turón

Els alumnes amb millor expedient de la promoció de Batxillerat han estat (per ordre alfabètic):
Joel Fernández
Chaymaa Ghailan
Joan Lamas
David Patiño

Us deixem algunes fotografies del moment de lliurament. Moltes felicitats per part de tot el claustre!!