L’Institut de Sales ja és Escola Verda

El dia 3 de desembre de 2009 l’institut va rebre el distintiu d’Escola Verda. Aquest ha estat el resultat d’una feina que tots els membres de la comunitat educativa portem desenvolupant des de fa ja uns anys en favor de la sostenibilitat i el medi ambient.

És per això que el passat divendres 22 de gener es va celebrar un acte institucional als pati tant de l’institut com de l‘escola Pau Casals (que també ha obtingut el mateix distintiu) amb la presència del Sr. Carles Ruiz, alcalde de Viladecans, el Sr. David Massana, tinent d’alcalde-president de l’Àrea de Medi Ambient i Ciutat Sostenible i la Sra. Gisela Navarro, tinenta d’alcalde-presidenta de l’Àrea de Serveis Personals. L’acte va consistir en la plantada d’un garrofer a cada centre i uns parlaments de les autoritats assistents a l’acte. També els alumnes van oferir a les autoritats una planta com a element simbòlic de la distinció dels dos centres com Escoles Verdes.

La televisió de Viladecans va enregistrar l’acte i n’ha fet un petit reportatge. Si el voleu veure podeu fer-ho al següent enllaç:

TV Viladecans – Institut de Sales: Escola Verda