L’escriptora Anna Tortajada ens visitarà el 25 de febrer

Anna Tortajada ens visitarà el dia 25 de febrer. Xerrarà amb els alumnes de 4t d’ ESO perquè el curs passat van llegir una obra seva, "Palestina, simfonia de la terra". Amb la lectura del llibre, van poder conèixer com no tots els adolescents tenen les mateixes oportunitats socials per poder desenvolupar els seus desitjos ni els seus sentiments. Només dos aspectes de la vida els ajudarà a poder suportar la duresa  que els ha tocat de viure: l’entorn de comprensió i estimació dels amics escollits i alguns familiars, i la música.

El llibre comença amb aquestes paraules de Daniel Barenboim: "La concòrdia s’expressa musicalment com harmonia. L’orquestra exigeix que els músics s’escoltin, que cap miri de tocar més fort que l’altre, que es respectin, que es coneguin. és un cant al respecte, a l’esforç de conèixer i comprendre millor l’altre."