Jornades d’orientació a 2n de batxillerat

Els passats 9 i 16 de març hi ha hagut al centre sengles sessions d’orientació a 2n de Batxillerat, impartides pel Servei Jove de l’Ajuntament de Viladecans. Enguany, aquestes xerrades han tornat a ser presencials després de l’any de pandèmia. En aquestes sessions s’ha tractat tot el que té a veure amb les opcions de futur que té l’alumnat un cop hagi superat l’etapa del Batxillerat: Proves d’Accés a la Universitat (PAU), Proves d’Accés a Cicles de Grau Superior (PACGS), estudis universitaris, cicles formatius i altres estudis més específics. També s’hi han pogut veure simuladors de notes de tall i el procés d’admissió a la universitat, que és una part diferent de la de les PAU. Tot plegat s’emmarca en el programa que, des del centre, es du a terme cada any amb l’objectiu d’informar, orientar i preparar l’alumnat perquè prengui les decisions oportunes de cara al seu futur formatiu i acadèmic immediat, sempre amb la garantia i tranquil·litat que dona el fet d’haver-lo assessorat i acompanyat en aquest procés.

Esperem que en els cursos que vindran aquesta sessió es pugui tornar a fer, amb menys restriccions sanitàries encara.