JORNADA D’ORIENTACIÓ ACADÈMICA 2023

El passat 21 de febrer es van celebrar a la ciutat les Jornades d’Orientació Acadèmica organitzades per l’Ajuntament de Viladecans, activitats en les quals es va poder tornar a la normalitat prepandèmica a l’hora d’agrupar, distribuir i programar les diferents activitats i els grups de gent.

El nostre Institut hi va ser com cada any, tant en l’organització (la xerrada sobre els estudis de Ciències de la Salut va ser moderat per la professora Carmen Villares), com en la presència de l’alumnat, que en tot moment va mostrar força interès i va atendre els diferents tallers que es van fer a l’Atrium, Can Xic i l’Escola Oficial d’Idiomes. Els nostres estudiants van poder assistir a una primera part conjunta en què hi ha haver, a banda de les intervencions de les autoritats, una sessió molt dinàmica i entretinguda sobre expressar-se en públic.