Jornada de presentació del projecte Òrbita a Can Xic

El passat divendres 15 d’octubre es va celebrar la jornada de presentació del Projecte Òrbita a Can Xic. Els nostres alumnes de 4t van poder conèixer altres joves viladecanencs que també podran gaudir d’aquesta experiència laboral que no només els introdueix al món laboral sinó que també els fa créixer com a persona. A través del Projecte Òrbita, els oferim que durant unes hores a la setmana canviïn les classes per una experiència al món laboral. Així són conscients de la realitat que els espera fora de les aules i de la importància d’estar ben preparats per a afrontar-la. D’aquesta manera promovem que reflexionin i valorin la importància d’anar a classe, d’estudiar, d’esforçar-se per allò que els agradi aconseguir. En aquest projecte participen diversos instituts i centres concertats de la nostra ciutat. A l’acte d’inauguració vam poder gaudir d’una sèrie d’activitats dinamitzades per la María Navarrete.

El nostre alumnat ha començat amb molta il·lusió. Ànims i a aprofitar aquesta bona oportunitat!