Instruccions d’inici al vostre compte d’alumne

Aquesta és una notícia informativa pels alumnes del centre, que si encara no el tenen properament rebran el nom d’usuari i contrasenya per tal d’entrar en la intranet.

Si ets un alumne i ja has rebut les teves dades identificatives dins de la intranet de l’institut, llegeix la Notícia completa on es donen instruccions sobre el que heu de fer un cop a dins.

Benvinguts a la intranet de l’institut de Sales de Viladecans!

Per tal que puguem funcionar amb normalitat cal que feu, com a mínim, dues coses:

• Introduïu el vostre correu electrònic: Cliqueu El meu compte del menú superior. Cliqueu la icona Gestor de ladreça de correu. Escriviu la vostra adreça de correu electrònic i cliqueu al tick verd.
  • Canvieu la vostra contrasenya: Un cop cliclat el mateix menú El meu compte del menú superior cliqueu la icona Canvi de contrasenya. Escriviu una contrasenya que us sigui més fàcil de recordar.

Si
oblideu la contrasenya per entrar, hi ha un link per tal que la pròpia
intranet us en generi una de nova seguint un procés que començat
enviant un missatge al vostre correu. És per això que és molt important
que escriviu bé el vostre correu electrònic.

Sigueu curosos
amb les vostres contrasenyes, ja que algú podria entrar amb el vostre
usuari i fer qualsevol malifeta amb el vostre nom!

Us
convido a donar una ullada a tota la intranet. Veureu que disposeu
d’una bústia de correu, podeu pujar el vostre avatar, consultar els
altres usuaris i enviar-los missatges…

Espero que amb aquesta visita comenceu a trobar utilitats d’ús amb aquesta intranet.

Benvinguts de nou i bon netsurfing per la vostra intranet!