Insformacions de 2n, 3r i 4rt d’ESO

INFORMACIONS DE FINAL DE CURS 2013-2014  I INICI DEL CURS 2014-2015.
ALUMNES D’ESO.

Benvolgudes famílies i alumnes:

En aquest full trobaran les informacions pertinents per a l’acabament d’aquest curs i l’inici del curs 2014-2015.

1. Socialització de llibres de text.
Al full adjunt tenen tota la informació sobre la socialització de llibres per al proper curs. És molt important que segueixin les instruccions marcades.

2. Relació de llibres per nivell educatiu.
Poden consultar el llistat de llibres de cada nivell a la intranet del centre (a l’apartat Llibres del menú principal que es troba a l’esquerra) i a les cartelleres del vestíbul de l’institut.

3. Inici del curs 2014-2015.
El curs s’iniciarà el dia 12 de setembre per acollir als alumnes de 1r d’ESO. L’acollida dels alumnes de 2n, 3r, 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat es farà el dilluns dia 15 de setembre de 9 a 11 hores amb els tutors corresponents i els coordinadors de nivell i a les 11:30 h, després del pati, s’inicien les classes.

4. Proves extraordinàries de setembre.
Els dies 2 i 3 de setembre es faran els exàmens extraordinaris per recuperar les assignatures que han quedat pendents al juny, és preceptiu la presentació dels dossiers correctament complimentats per poder examinar-se. A la intranet del centre i en aquest full trobaran totes les indicacions sobre EL TREBALL D’ESTIU I ELS CRITERIS PER RECUPERAR LES ASSIGNATURES PENDENTS D’AQUEST CURS I DE CURSOS ANTERIORS.

És molt important que tots els alumnes, hagin aprovat o tinguin matèries pendents, dediquin una part del dia, durant les vacances, a llegir, fer els treballs d’estiu proposats pel professorat, acabar els dossiers de curs i preparar els exàmens. Així com gaudir de les activitats físiques i esportives i d’altres culturals i recreatives que ens ofereix l’estiu i de les bones relacions amb els amics i la família.

Per a qualsevol dubte i/o aclariment que precisin no dubtin en posar-se en contacte amb nosaltres. Durant aquest mes de juliol l’horari serà de 9 a 15 hores i també poden fer-ho a través del correu del centre.

La direcció, el professorat i tots els treballadors del centre els hi desitgen un molt bon estiu i unes molt bones vacances per a tots  !!!!