Inici de curs Cicles Formatius

Degut a la situació excepcional en que vivim la rebuda al centre es realitzarà de forma esglaonada de la següent manera:

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

DILLUNS DIA 13 DE SETEMBRE

• MATI

• 1r.  DE FARMÀCIA I PARAFARMÀCIA a les 9:00 hores al PATI DEL CENTRE i entrada per la porta P1.
  • 2n DE FARMÀCIA I PARAFARMÀCIA  a les 9:15 hores al PATI DEL CENTRE i entrada per la porta P1.
  • CAI:

– Alumnat amb primer cognom de la A  a la K a les 9:30 hores al PORXO DEL CENTRE  i entrada per la porta P3.

-Alumnat amb primer cognom de la L a la Z a les 9:45  hores al PORXO DEL CENTRE i entrada per la porta P3.

• TARDA

• 1r.  DE FARMÀCIA I PARAFARMÀCIA a les 15:30 hores al PATI DEL CENTRE i entrada per la porta P1.
  • 2n DE FARMÀCIA I PARAFARMÀCIA  a les 15:45 hores al PATI DEL CENTRE i entrada per la porta P1.
  • CAI:

– Alumnat amb primer cognom de la A  a la K a les 16:00 hores al PORXO DEL CENTRE  i entrada per la porta P3.

-Alumnat amb primer cognom de la L a la Z a les 16:15  hores al PORXO DEL CENTRE i entrada per la porta P3.