Informació a les famílies i als alumnes d’ESO

Benvolgudes famílies,

Com ja hauran sentit per diversos mitjans informatius, el dia 14 d’abril començarà oficialment la tercera avaluació.

Aquesta avaluació es desenvoluparà de forma telemàtica, tal com hem fet des del dia 16 de març. Per tenir una avaluació positiva l’alumnat haurà de seguir les indicacions que el professorat vagi fent durant tot aquest període, realitzar el treball que s’encomani i presentar-lo dins els períodes establerts.

Per facilitar les tasques s’ha elaborat un horari, que s’acompanya, perquè el professorat realitzi videoconferències amb els grups als que dona classe. Aquestes videoconferències tenen l’objectiu de mantenir la relació amb l’alumnat i poder donar indicacions i aclariments del treball que es vagi posant per diferents mitjans, classroom, moodle o correu electrònic. Al mateix temps l’alumnat podrà exposar els dubtes que tingui sobre el treball a fer.

Com és evident, en la situació actual, no es podran realitzar tots els continguts previstos en les programacions dels diferents departaments. És per això que tots els departaments ja han previst que durant aquest temps s’asseguraran els continguts bàsics per poder continuar el proper curs.

Durant aquesta avaluació es faran les recuperacions de les matèries no assolides durant el primer i el segon trimestre.

És molt important que els nois i noies mantinguin una rutina i uns hàbits de treball que permetin connectar-se en els horaris indicats i mantenir la relació amb els companys i companyes, amb el professorat i en definitiva amb l’institut.

Tanmateix, comprovaran a l’horari adjunt que totes les setmanes hi ha un espai destinat a la tutoria que servirà per fer un acompanyament i en el cas de 3r i de 4t d’ESO per donar suport en la decisió que hauran de prendre els alumnes per al proper curs.

Horaris d’ESO durant el confinament

Els processos administratius estan aturats i per tant de moment no es disposa d’informació de quan es podrà fer la preinscripció ni quan es faran les proves d’accés a cicles, que alguns alumnes tenien previst fer.

La direcció i el professorat vol mostrar el seu agraïment a les famílies pel suport continuat que fan amb els fills i filles per tal d’aconseguir la vinculació permanent amb l’institut i per aconseguir la millora dels aprenentatges i de les seves competències.

Per a qualsevol dubte ja saben que poden utilitzar els mitjans de comunicació actuals que son el correu dels tutors i tutores i el correu del centre.

La direcció

Viladecans, 13 d’abril de 2020