GUANYADORS DEL PROJECTE DE L’HORA DE LECTURA (ELS MÉS LECTORS)

Des de ja fa nou anys es realitza a l’institut el projecte Hora de Lectura. Es va iniciar el curs 2007-2008, i està emmarcat dins les activitats de l’Impuls de la Lectura (ILEC).

L’objectiu del projecte és millorar els resultats educatius i la competència lectora dels nostres alumnes de l’ESO.
Amb aquesta hora de lectura setmanal es pretén fomentar el gust per la lectura, potenciar l’ús de la biblioteca i fer present la lectura en l’activitat quotidiana del centre.

Al llarg del curs es programa una hora de lectura setmanal en què tots els grups de l’ESO llegeixen en silenci a la mateixa hora. Els alumnes porten el seu propi llibre. Quan un alumne acaba un llibre, ha d’emplenar una fitxa de lectura molt senzilla. A final de curs es llegeixen i comptabilitzen les fitxes de lectura escrites pels alumnes. Aquest any, com el curs passat, s’han repartit premis als alumnes més lectors. Aquest regal ha consistit en un val de 20 € per adquirir llibres a la llibreria Nou Rals.

Els alumnes guanyadors del curs 2015-2016 han estat els següents:

Marwa Bouadra de 1r ESO B
Amna Raheel de 1r ESO C
Laura Carranza de 2n ESO B

I les classes més lectores del curs 2015-2016 han estat:

1r ESO C (54 fitxes de lectura)
1r ESO D (37 fitxes de lectura)
1r ESO B (35 fitxes de lectura)
1r ESO A (26 fitxes de lectura)
2n ESO B (26 fitxes de lectura)

2016_09_dscn2355 2016_09_dscn2350-collage

Moltes felicitats a tots els guanyadors!