GUANYADORS DEL PROJECTE DE L’HORA DE LECTURA (ELS MÉS LECTORS)

Des de ja fa vuit anys es realitza a l’institut el projecte Hora de Lectura. Es va iniciar el curs 2007-2008, i està emmarcat dins les activitats de l’Impuls de la Lectura (ILEC).

L’objectiu del projecte és millorar els resultats educatius i la competència lectora dels nostres alumnes de l’ESO.
Amb aquesta hora de lectura setmanal es pretén fomentar el gust per la lectura, potenciar l’ús de la biblioteca i fer present la lectura en l’activitat quotidiana del centre.

Al llarg del curs es realitza una hora de lectura setmanal en què tots els grups de l’ESO llegeixen en silenci a la mateixa hora. Els alumnes porten el seu propi llibre (poden portar-lo de casa o bé agafar-lo de la biblioteca del centre). Quan un alumne acaba un llibre, ha d’emplenar una fitxa de lectura molt senzilla. A final de curs es llegeixen i comptabilitzen les fitxes de lectura escrites pels alumnes. Aquest any s’han repartit premis als alumnes més lectors. Aquest regal ha consistit en un val de 20 € per adquirir llibres a la Llibreria Nou Rals.

Els alumnes guanyadors del curs 2014-2015 han estat els següents:

Carlos Steven Ocampo de 1r d’ESO A
Manu Gómez de 1r ESO A
Paula Roselló de 1r ESO A
Joaquim Llop de 1r ESO D
Ranya Dehmani de 2n ESO B

Des d’aquí volem animar els alumnes a seguir gaudint de la lectura i a col·laborar positivament en aquest projecte tan enriquidor.