Graduació de 4t d’ESO curs 2022-2023

Ahir a la tarda es va fer la graduació dels alumnes de 4t d’ESO. Els alumnes van venir a dos quarts de set. Van veure un vídeo amb fotografies de diferents moments del seu pas per l’institut. Va ser una estona emotiva i divertida!

Després que des de coordinació i direcció fessin un petit discurs, alguns alumnes de les diferents classes van parlar del seus dies al centre de forma molt emotiva. Cal felicitar-los per les seves paraules!

Es van repartir els diplomes de graduació i les orles a cadascun dels alumnes assistents, així com els premis als millors expedients.

Si cliqueu la fotografia accedireu a la galeria d’imatges de l’acte: